Trötta ögon

Ja, nu när jag inte jobbar för tillfället har jag endeö tid över att skriva här.
Ikväll fick jag äntligen plats på ett combatpass, men i morgon var det fullbokat igen. Nu har jag alla fall köpt mig ett kvartalskort så då kan jag boka på nätet igen!

Mina ben är alla fall spagetti efter en bara benlåt, ni som tränar combat vet nog vilken jag menar!
Låten teenage dirtbag är en av låtarna i passet. Kan inte hjälpa att osökt tänka på Maria och mig. På gymnasiet när vi läste ljudteknik fick vi spela in en låt. Maria spelade bas och jag gitarr och de lade vi inte riktigt lika, den ena är lite efter den andre men det är en annan historia. Hur som helst blev det inte någon speciellt bra demo. Läraren lade på en enormt eko på min röst och ja, allting är bara en enda röra. Men MVG fick vi ;)

Tittar på en rolig film! Bringing down the house Han är rolig han Steve Martin.







Här blåste det alldeles för mycket så vi bytte pool!

Puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0