Broddar eller skridskor?

Vilken isbana det är ute. Väldigt konstigt att jag inte ramlade på rumpan i all smällt snö påväg till min parkering!
Kanske skulle jag använda broddarna jag fick av mamma, eller helt enkelt köpa skridskor att ta mig fram med...

Ikväll har jag inte gjort någonting mer än lite köttfärs och kollat bilder.




Kvällens simpla mål mat. Ris och köttfärs med svensk sallad, haha ;)
Tänkte på min pingla Sofie när jag åt detta. Hon brukar göra detta supergott!!

Skulle handla bladselleri, men det hade de inte! Som halvitalienare använder jag mycket gärna selleri i min köttfärssås. Det fick bli rotselleri istället, går bra det med.



Det syns inte på bilden.. Men oj vad rädd jag var, höll ett järngrepp om den där lilla grejen bakom min rygg!



Här var Nicklas fotograf. Vi åkte in till nama bay för att han var sååå sugen på donkan. Kom dit kl 10.30 och lunchen öppnade inte fören 11. Så vi väntade. Sen fick vi första beställningen. Jag tog en big Mac. Jag har aldrig ätit en sån god Big Mac! Har aldrig ätit en "färsk"
Ja då fick jag uppleva det också, vem hade anat det i sharm  ;)

Ni missade väl inte halva solsidan som jag gjorde förut va? Så jäkla roligt program.
Nu ska jag kolla klart "huset vid sjön" eller ja the lake house tror jag den heter.




Godnatt




Kommentarer
Postat av: Camilla Gervide - Sveriges bästa musikblogg

Den berömda kamelbilden!!! ÄNTLIGEN!!!! =)

2011-01-17 @ 15:55:15
URL: http://www.camillagervide.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0