Tristess

Ja, det svenska vädret är just nu en riktig tristess här i Karlskoga!


Inte så roligt va?

Idag var jag alla fall uppe kl 07.30 för att tvätta! Den ni. MEN. Jag släpade ner all tvätt i två stora blåa ikeapåsar. Laddade de två maskinerna med så mkt som fick plats och i med skölj och tvättmedel. Sen är displayen helt svart och jag försöker trycka både här och där och de jävla maskinerna går inte igång! Letade efter någon huvudström el liknande, nej ingenting. Och det står ingenstans att maskinerna sätts på senare för att det är söndag! Blev inte jätteglad när jag lika gärna kunde sovit. Hem till mamma och slängde i lite där. När jag ändå var där passade jag på att äta frulle.
Sen bar det av till mig för att riva och spackla.



Väggen som mamma står närmast tänkte vi först inte ta bort fondtapeten från utan tapetsera över. Men så var det ett litet hörn som vi skulle dra bort och halva väggen följde med, så den tapeten var inte svår att ta bort.

Under veckan ska jag slipa och spackla lite till och till helgen ska vi börja måla och förhoppningsvis tapetsera, vill ju att det ska vara klart tills Nicklas kommer hem 1 feb =)




Hittade lite bilder på när Sofia och jag hade en välbehövlig mysklväll innan jag åkte till Sharm.







Nya tillskottet Skurt





Denna bild hittade jag sen i sommras :D


Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0