Temptation

Sitter i min lilla lägenhet på 49 m2. Mina persinner är fortfarande nerdragna. Hela vardagsrummet ser stökigt ut med sängen och allt annat från sovrummet i. Ringde för att boka combat men det var fullt! Måste verkligen köpa nytt kort så jag kan boka på nätet igen.

Jag är så sötsugen så det är inte sant! Men jag ska inte. Eftersom det inte blir någon träning idag skulle jag kunna tänka mig en promenad. Men det är nästan omöjligt för alla vägar är av is och det skulle bara inte sluta bra för Kim Sartor! 

Tänk vad solen gör egentligen. Solen och värmen, ja och kärleken förståss. Snö, kyla och slask är mindre roligt. Men allt kan ju inte vara roligt jämt eller hur:P
Har försökt snickra på lite låtar men som vanligt så går det bara inte. Allt låter hemsk. Skulle kanske skaffa mig Cubase och lära mig det igen...

Tittar lite på Ellen. Kan vara bra igen, ibland är hon riktigt rolig. Men måste det applåderas så mycket och länge alltid? Josh Groban var alla fall där och sjöng. Den mannen kan sjunga, så vackert.




Påtal om annat så ska de börja med Zomba på träningslagret v4. Det tycker jag ser så roligt ut. Det måste jag prova. Någon som testat det?



Jag snubblade in på detta klipp. Jag älskar denna film! Lyssna speciell vid 2:30 i klippet, sjukt bra.


Happy day!



Kommentarer
Postat av: Emma

Zumba verkar kul! Jag tänkte börja på Davids senare när jag fått lite kondis, där har dom haft zumba ett tag så det måste jag testa då :). Hört många som säger att det ska vara jättekul!!

Har du pratat med Sofia något om fika hemma hos henne? :). Kram<3

2011-01-17 @ 16:14:18
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0