Swedish house mafia



Idag har jag bara latat mig. Plockat undan lite julskit och bakat bröd!


Igår fick jag en söt blomma av moster :D



Ingen fin uppläggning precis, men det är inte min poäng med denna bild. Så gott att laga sin egna mat efter att ha
ätit ute i två veckor.





Provade ett mjöl av Jan Hedh. I brödet hade jag vad som fanns i skafferiet, russin, sötmandel och fikon. Man tager vad man haver. Blev ett gott bröd, allra godast med nybakat bröd är att bara ha smör på om ni frågar mig!


Har spikat upp min fina present jag fick av Maria och Daniel. Den var som gjuten för att sitta ovan TV:n. Tack så mycket!



Fint va? :D
Klicka på bilderna så blir de större!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fint det blev :)

2011-01-14 @ 20:55:40
Postat av: kim

JA eller hur!? Som om de var det som fattads över TV:n... prockern över i:t

:D

2011-01-14 @ 22:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0