smoke and drive?

Tänkte jag skulle berätta om trafiken i Egypten. Den har ingen som helst struktur. Så många bilar det finns, lika många regler finns det. Så är dte ju ganska ofta utomlands överlag. Dessa bilfärder gav mig genast magknip och jag tittade åt alla håll utom rakt fram för skulle jag krocka ville jag inte veta av det!
Tur att jag hade Nicklas hand att hålla i!

Påväg från hotellet i Kairo till flygplatsen hade vi brottom för chaffören kom en timma för sent. En minibuss åkte vi i. Han tutade och körde om alla. Så var det en lastbil som inte flyttade på sig och tutade på honom jätte mkt. Så vår chafför blev arg och när han väl tagit sig om denna lastbil vevar han ner rutan, tar tag i en stor flaska med vatten och kastar ut på lastbilens vindruta. Den ni, Nicklas och jag bara såg vi rätt nu?
Kör om mellan två lastbilar med typ 3 cm marginal på varje sida..

och gud vet vad de hade rökt på innan de satte sig i den bilen



Såhär såg jag ut för det mesta under våra taxifärder!

Nu ska jag hämta mamma så ska vi hem till mig och börja riva lite tapeter!

Kommentarer
Postat av: Camilla Gervide - Sveriges bästa musikblogg

Ooooh yes!!! Smoke up and drive!!

Tjusig layout!!!

Kram!

2011-01-15 @ 21:01:33
URL: http://www.camillagervide.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0