I love djungelvrål!

Hej
Har just pratat med kära Nicklas. Igår kväll när vi pratade så regnade det och åskade Igen! Det händer inte ofta säger de men tydligen. Iofs två ggr per år sa de, så då var det över för i år då!

Dagen har jag spenderat med moster Linda och hundarna! Åt mos och kassler. Gott, eller gött som vi säger här!

Ibland är det roligt att gå igenom bloggen lite och se vad man tänkte och tyckte och vad som hände för en tid sedan. I slutet av februari är det två år sedan jag gjorde min lilla resa till London! Herregud vad tiden går fort! Hade jag haft mer pengar och mer attityd hade jag nog stannat där och jobbat mer. Men än är jag ju ung.
Här ser ni lite av alla underbara rätter vi gjorde på ST.Alban, som nu tyvärr inte finns längre.


Påtal om nåt hel annat. Reklamen med Maria Montazmi ni vet, med resor. Klockren kommentar. "Jag tycker havet är så härligt, slutet av marken, jag älskar det" Gillar henne skarpt!









Hittade lite höstbilder bland mina bilder. Tycker hösten är fantastisk mysig.. när det är fina dagar alla fall.
Nej dags för bingen, i morgon ska jag upp tidigt för att slipa, spackla och måla!



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0