:D

När jag var lite kallade mamma och moster tror jag mig för sälfot...undra varför ;O



Idag har jag haft en jättemysig dag med Johanna i Örebro. Vi käkade frukost ihop och gick på stan.. men mer än en bild fick jag inte till


Hotellfrukost är allt bra gott, tack Johanna! :D
Ikväll ska jag fortsätta måla i sovrummet är tanken. För att ytteligare måla en ´gång i morgon, sen blir det förhoppningsvis tapetsering någon av dagarna i helgen. Hoppas det så jag kan flytta in sängen igen, känns något trångt och stökigt här hemma. Så ska jag göra fint och mysigt tills Nicklas kommer hem 1 feb :D

Och jag kan tillägga att idag har det också varit sol, vilken lyx.. nästan så det finns små känslor av vår ute?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0