Ciao



Sol i sinnet!



Idag har jag och mamma rivit tapeter i mitt sovrum. Måste varit nåt konstigt bakom den för det kliade på hela kroppen. Som min moster brukar säga, klena unge!



tapeten var så fin så vi ska försöka snygga till den och måla lite där vi inte fick bort allt. Så behåller jag det så, fint va!

Näää såklart inte den är ju hemsk och jag undrar lite vad personen som valde den tänkte...
Så för tillfället bor jag i vardagsrummet.

Eftersom det är skadligt för kroppen att alltid vara nyttig så köpte jag mig en marabou schweizer nöt ikväll!

Och eftersom man ska bjuda på sig själv ska jag visa den riktiga minen jag hade när jag åkte taxi i Egypten...


just ja, sa jag att jag var kock till yrket?


Så kul kan man ha på jobbet...

Ja, det ska bli intressant om jag orkar upp i morgon kl 7 för att tvätta. Vad tror ni?
Kanske tänker ni, jaha, är hon en sån där som bokar och låter tiden gå ;)

Buonanotte amici

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0