Sofie superstar

Hittade ett usb minne hos mamma som jag hade massa bilder på!


Jag älskar verkligen att fota. En bild kan ha så mycket historia
Skratta eller gråt



En väldigt glad bild på mig. Jag gillade svart.. Bredvid mig utanför bilden står basisten maria och så hennes mamma kerstin. Bandet och jag, hm undra vad vi hette här.. ändrade nämligen namn ett antal ggr. Alla fall tyckte vi själva att vi hade haft en usel spelning. Det största felet var nog att det inte var så mkt publik.

Det är lite roligt, först hette vi rejected, sen blev vi selected och sen Lady Tiara...



Högstadiet, innan höfterna började växa allt för mkt :P

Frankrike och Italien 2004








Sofiiiee superstar!



Jag är grön och Sofie är gul. Det var ju sååå pinsamt att ha dem på huvudet när man bada, haha!





Snygga gänget




Sofie är systern jag aldrig fick. Världens bästa Sofie helt enkelt. Systra mi♥





Världsstjärna?



Den här bjuder jag på. Så jävla drygt.. och vart fan är mina ögonbryn, bara två streck?








Tror ni den tillhör mig, eller var det mats som ville ha "roliga" kort ?







Den lilla geten ser väl gullig ut? Nej för fan, han börja krafsa med ena frambenet bakåt och tog sats och jagade mig ifrån restaurangen. jag spranf för mitt liv och hela restaurangen skrattade åt mig!



Det tyckte vi också  var roligt :D





Denna bild är det inte mig ni ska titta på. mats var och hälsade på mig i London och då åkte vi till landsbyggden för att träffa Gene. Mats trodde vi var i Bacons - field.. jag höll på att dö av skratt. Det var ju naturligtvis inte så man uttalade det!




Favoriten kronenbourg

Tänkte lägga upp lite videor men det fungerar inte just nu, another day. Klicka här sålänge så kan ni kolla några gamla klipp, ni får bläddra ner på sidan lite.


Å jag är så himla trött, det får nog bli bingen tidigt för mig idag.
Vänta vänta vänta, väntans tider...

Nu ska jag dricka upp min öl!




God natt mina vänner
puss




Kommentarer
Postat av: Fi

Oh så underbart att se dessa bilderna. ;D

Så fantastiska minnen den resan har satt, och jag ångrar inte en sekund att jag skrev dagbok för varje dag! haha.. Vet inte hur många roliga och knäppa händelser vi var med om!

Love U! <3

2011-01-22 @ 08:12:49
Postat av: Kim

Haha jag vet! bland det bästa vi gjort. Det bästa jag varit med om! Älskar att resa, spec med dig ju!

Haha ja den dagboken har jag också kvar.

Finns många roliga skratt. Kom att tänka på dig när jag var i Egypten, det avr en höög trotoarkant, så började jag skratta och förklarade för Nicklas.. men han fatta liksom inte. Man måste vara med för att förstå hur roligt det var :D

Love u too<3

2011-01-22 @ 09:48:13
Postat av: Emma

Hahahaha! Jag kan nästan se geten framför mig och du springa som en galning :D, skulle kunna betala för att se det ;).. Men på bild ser geten iaf gullig ut, men jag förstår att det inte kändes så gulligt att springa för sitt liv från restaurangen :D haha! Kram<3

2011-01-22 @ 11:54:43
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: kim

Haha ja den ser gullig ut och jag tyckte det fram tills den gick till atack ;)

Kraam<3

2011-01-22 @ 21:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0