Rej

Igår var en lång dag på jobbet. Började kl 8 och kom hem närmre 22. Bara att ta en dusch och slänga sig i sängen. Tror jag somnade innan huvudet landade på kudden:P
Efter att dagens lunch var över och restaurangen nerstädad så åkte jag till labbsand för att grilla på biobränsles grillar. Hade varit skönt med en varm som som värmde oss där, men det fick gå bra med värmen från grillen. Mamma kom dit, gabbe, emma, micke, danne och cmaila. Det var roligt att få lite sällskap :D

Lägenheten känns bra. Lite rörigt eftersom att jag har några flyttkartonger kvar med massa böcker i. Endast böcker om mat och måltid vill jag tillägga, har en del :P
Ska köpa mig en tv nästa vecka och kanske en tv bänk.. beroende på vad det kostar. Skulle vara skönt med internet hemma hos mig också så jag slapp åka till mamma varje gång. Inte för att jag har nåt emot att komma hem hit, men det vore skönt. Har ju iofs inte så mkt tid över nu heller framför datorn när jag jobbar.

Försökte lägga in lite bilder jag tagit med mobilen, men enheten fungerar inte så jag kan inte öppna dem ens... jävla mobiljävel, skulle verkligen behöva en ny nu innan den faller isär. För er som vet hur den ser ut så sjunger den på sista versen :P

Hittade de här istället. Fest hos Erica och Jenny, vi är så snygga ;P

Nu ska jag åka till moster och lämna tillbaka lite flyttkartonger jag lånat. Synd att solen försvann.
Kl 15 ska jag ta allergisprutorna... som gör att mina armar ser hemska ut.. menmen
Ikväll blir det combat, även om jag inte får när jag tagit sprutor, kan inte låta bli :P

Rejdåå
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0