Tankspridd

Måste bara sticka in med ytteligare ett inlägg. Ibland tycker jag själv att jag är rätt rolig.
Pratade med Maria på msn som läste mitt tidigare blogg inlägg och blev orolig. Hon menade att rosenrot kunde ta bort effekten av p-piller.

Oj tänkte jag. Bäst att kolla upp det. Viktiga grejer!
Säger att jag brb på msn

Springer upp ur sänger från mitt rum, går upp på övervåningen. Sen när jag kommer ner till mitt rum igen med min tallrik med fil och sätter mig i sängen så kom jag på vad det egentligen var jag skulle hämta där uppe... Haha!
Då började jag asgarva åt mig själv. Det går utför. Endast tjugo år ;)

Maria blev såklart inte förvånad, utan frågade bara.. "tankspridd?"

Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0