En bra tanke

Idag har jag jobbat. Sen hem och hämta grejer linda skulle ha, sen hämta linda skutsa ut till linnebäck eller hur det nu stavas! Kom hem runt 18-tiden. Tog en promenad på 1 h i solen som tittade fra, trots små små stänk här och var runt om i karlberg. Skönt, behövde komma ut. Få lite egen tid. Kommer hem, duschar, beger mig till viktor som jag saknat. Tog med pluggmaterial dit för att göra nytta. Istället däckar jag i hans soffa, vaknar till runt 22.30 av att jag har en kudde och täcke. Viktor hade hämtat det åt mig och jag hade knappt märkt det. Då är man trött. Tack älskling, du är bäst <3

Hade en  bra tanke när jag kom in från min promenad tidigare idag. Mitt nyttiga liv ska ju försöka få fart här nu då. Alla fall Nyttigare :P Tänkte då att jag imorn skulle stiga upp runt 6-7 tiden, ta en promenad och äta frulle när jag kommer in. Sedan sätta mig och nöplugga tills jag börjar jobba kl 12.

Den tanken känns inte alls lika lockande just nu när jag är så trött, och hungrig också för den delen. Och jävl tv som är sönder. Kollar alltid tv innan jag somnar jue :/

 Lite småtrött efter min promenix

Åt nyttigt också, för när jag kom in var jag vrålhungrig. Blev vrålmätt bill jag lova!

Nu blire bingen för mig.
Nattinatti
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0